FULLINRACE ACADEMY
PETR FULÍN - oficiální web ...
Navštivte náš FANSHOP ...
Naše úspěchy
Evropský pohár cestovních vozů FIA ETCC 2013 & 2014 & 2017 1. místo Petr Fulín
Mistrovství světa cestovních vozů FIA WTCC - Slovakiaring 2014 1. místo Petr Fulín
Evropský pohár cestovních vozů FIA ETCC 2015 & 2016 2. místo Petr Fulín
Evropský pohár závodů do vrchu 2011- Mickhausen 1. místo Petr Fulín
Seat Leon Super Copa 2010 & 2011 4. místo Petr Fulín
MMČR Divize 3 - Česká trofej 3. místo Petr Fulín jun.
MČR Rotax Junior Max 2011 1. místo Petr Fulín jun.
MSR Rotax Junior Max 2011 2. místo Petr Fulín jun.
Evropský pohár cestovních vozů FIA ETCC  - Most 2017 4. místo Petr Fulín jun.
Závodní simulátory

Zprávy 2018

5.9.2018

Vekra racing team si z Mostu odváží čtyři pódiová umístění

V tradičním termínu na přelomu srpna a září měl Vekra racing team ve svém kalendáři předposlední podnik seriálu Octavia Cup 2018 na domácí trati v Mostě.

Kulisy mosteckého Octavia Cupu, který se i letos jel v rámci akce Czech Truck Prix, se diametrálně lišily od posledního podniku na Slovakiaringu. Zataženo s teplotou okolo dvaceti stupňů a občasný hustý déšť, který výrazně ovlivnil především sobotní program.

S pomalu osychající trati si v sobotní kvalifikaci nejlépe poradil Tomáš Pekař, hned za ním se seřadila hned čtveřice jezdců Fullin Race Academy - dosavadní lídr seriálu Petr Fulín Jr., za ním umístili jeho stájový kolegové, kteří v průběžném pořadí dělili třetí místo – Michal Matějovský a Jonas Karklys. Top 5 uzavřel nováček v barvách Fullin Race, zkušený Václav Brejla.

Další dešťové kapky se z oblohy začaly snášet těsně před otevření pitlane před prvním závodem. Hustý déšť a kaluže na trati, v kombinaci s olejovou skvrnou z předchozího závodu tahačů, zapříčinily pozdržení startu o půl hodiny a rozhodnutí startovat za safety carem.

Po startu se vedení ujal Tomáš Pekař, který si vyrovnaným výkonem dojel pro vítězství. Za ním se však rozhořela divácky atraktivní bitva o druhé místo mezi jezdci Fullin Race Petrem Fulínem Jr. a Michalem Matějovským. Rozhodující okamžik závodu přišel v poslední možný okamžik - v poslední zatáčce před cílem posledního kola. „Celý závod jsem měl takový vyčkávací a opatrný. Start byl hodně zamlžený a z auta nešlo moc vidět, takže jsem se s pomocí Petra a jeho brzdových světel snažil zjistit, kde přibližně brzdit. V průběhu závodu jsem si všiml, že Petr do poslední zatáčky najíždí hodně na vnitřku, tak jsem si najel na vnější stranu, dostal se na jeho úroveň a bylo to. Na výjezdu ze zatáčky už jsem byl druhý. Dnešní závod jsem si opravdu užil a na vodě mě to hodně bavilo,“ okomentoval první závod Michal Matějovský.

Na čtvrtém místě dojel Jonas Karklys, Václav Brejla obsadil při své premiéře sedmé místo, hned o místo za ním skončil domácí Petr Čížek. Na jedenáctém místě se umístil Maciej Laszkiewicz, třinácté místo ve výsledkové listině patří Tereze Zajíčkové.

Smolně začal pro jezdce Fullin Race Academy nedělní závod. V tradiční skrumáži v první šikaně po startu dostal Petr Čížek ránu do boku, následkem čehož zkřížil cestu ostatním vozům a s poškozeným vozem musel odstoupit. Výrazné poškození jeho Octavie nedovolilo pokračovat ani Petrovi Fulínovi Jr., který tak druhého závodu vyšel bodově naprázdno. Čest Fullin Race držel na vedoucí pozici dlouhou dobu Michal Matějovský, který ale v druhé polovině závodu neodolal tlaku dotírajícího Pekaře a dojel si tak pro své druhé stříbro z mosteckého víkendu. Třetí místo uhájil Václav Brejla. Kolizi v první zatáčce jsem se vyhnul jen o pár centimetrů, jinak bych tam skončil i já. Pochopitelně Tomáš je rychlostně někde jinde, to bych musel ještě hodně testovat, ale tento víkend mě určitě přesvědčil o tom, že chci startovat na dalších závodech,“ shrnul druhý závod spokojený Václav Brejla.
Ostatním jezdcům Fullin Race se v nedělním závodě tolik nevedlo. Jonas Karklys skončil šestý, desáté místo obsadil Maciej Laszkiewicz, o místo za ním dojela Tereza Zajíčková.

Za šest týdnů se kolotoč Octavia Cupu přesune na Nürnburgring ke svému finálnímu závodu.

 

D20I3265_3543x2480.jpg D20I5286.jpg IMG_3307.jpg D20I6335.jpg D20I4302.jpg D20I5008.jpg D20I3227.jpg